besomebody

Direktlänk till inlägg 6 april 2011

Smsdilemma,,,

Av besomebody - 6 april 2011 18:21

Från honom:

"Godnatt älsklingen.
Jag vet att det har vart lite svårt för oss på sistonde och jar har bara mig själv att skylla, men jag har så mycket plugg just nu och det kväver mig. Älskar dig massvis, godnatt på dig"


Mitt svar:

"Godnatt på dig med. Jo jag vet att det är jobbigt nu i sin plugg-slutspurt och jag förtår dig. Vi hörs. Puss"



Varför kan han inte bara erkänna sina misstag utan att skylla på något som att han inte hinner med skolan... Erkänn! Det är ditt förbaskade spel som gör att du inte hinner med, men bara för att du inte hinner med behöver du inte skylla allt på mig... :(

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av besomebody - 6 april 2011 18:12

Han sov hos mig inatt... Och jag kände inteså mycket. Det var inte som förut. Jag irriterade mig på småsaker som han gjorde, försökte verka proffstrevlig och glad trots att vissa saker som han sa fick mig att bara vilja skicka hem honom, och jag vill...

Av besomebody - 3 april 2011 21:43

Jag försöker att verka lugn, trots att jag vet innerst inne vad jag känner... Jag känner mig osäker. Jag vet inte riktigt vad jag vill. Vill jag fortfarande ha dig, eller ska jag gå vidare? Förut var det självklart att jag ringde dig eller hörde ...

Presentation


Bienvenue!
Vad kan jag säga mer än att jag är en tjej på 16, snart 17år och detta är min tankedagbok,i sann Parisanda!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards